donderdag 21 oktober 2010

20.10.2010

Gister heb ik officieel mijn tienerjaren achter me gelaten! Op de mooie datum van 20.10.2010 werd ik 20! Tijd om na te denken over wat de afgelopen tien jaar je hebben gebracht.
In mijn geval is dat de middelbare school, mijn eerste vriendje, zakken voor het examen, slagen voor het examen en toen de studiekeuze. Heel veel uitgaan, feestjes en alcohol. Lieve vriendinnetjes en geweldige vakanties. Een heleboel nieuwe vrienden en een heleboel nieuwe ervaringen. M’n eerste vliegreis. En de vele die daarop volgde. Eerste keer zonder ouders weg. En nog een heleboel dingen meer.

En dan ben je ineens twintig. Nooit meer tiener zijn en zoals een van mijn vriendinnetjes slim opmerkte, nooit meer de kans om tienermoeder te worden. Niet dat ik daar nou plannen toe had, maar toch. Tiener zijn is iets leuks en aangezien ik nog niet weet hoe het is om twintig te zijn neem ik toch met een beetje pijn in mijn hart afscheid van de afgelopen jaren.

Dag lieve tienerjaren, jullie waren leuk en ik heb me erg vermaakt. Helaas was dit het dan en hoor ik nu bij de club der twintigers. Het gaat jullie goed en tot nooit meer ziens.

Xoxo S.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten