maandag 4 oktober 2010

Bloggen

Een blog. Een paar jaar geleden nog heel vernieuwend. Tegenwoordig heeft iedereen er een. Of meerdere. Met alle opties van tegenwoordig is een blog alleen niet eens meer alles. Je kunt elke seconde van je leven delen met de wereld via Twitter. Je social life op Facebook en Hyves en je working life op Linkedin. Waarom dan nog een blog? De ene groep wil graag zijn/haar leven delen met anderen. Op elke manier mogelijk. Een andere groep gebruikt haar blogs om gebeurtenissen van zich af te schrijven, te onthouden of gewoon, als een soort van dagboek. Tot die laatste groep behoor ik. Ik hoef niet per se mijn leven te delen met iedereen. Ik wil gewoon graag schrijven en dan zien we wel wat er van komt. Dus een blog.
Ik ben van plan om te schrijven over alles wat me bezig houdt, dingen die me opvallen in deze wereld en alles wat daar bij hoort. En of dat nou elke dag, week of maand is, who knows!

Enjoy!

Xo Sabine